Bezpośredni dobór kandydatów – to główna metoda poszukiwania pracowników w naszej firmie, którą z powodzeniem stosujemy od lat. Dzięki niej docieramy do najlepszych kandydatów na rynku. Wspomagają nas w tym nasze bazy danych oraz ogłoszenia internetowe.
Zasięg terytorialny – Del Piero to firma świadcząca usługi doradztwa personalnego, rekrutacji i pracy tymczasowej na terenie całego kraju. Umożliwiają nam to dwa biura regionalne: w Warszawie, obsługujące regiony północne, oraz w Katowicach, obsługujące południe kraju.
Harmonogram – czas niezbędny na przeprowadzenie rekrutacji to zazwyczaj 4 do 8 tygodni. Kandydaci wybierani są metodą doboru bezpośredniego, a pierwsza ich prezentacja dokonywana jest od 4 do 5 tygodni po rozpoczęciu projektu. Przedstawianie kandydatów, bez względu na sytuację i warunki, kontynuujemy do momentu, aż pracodawca nie znajdzie właściwej kadry.
Prezentacja kandydatów – odbywa się w ustalonych z Klientem terminach. Prezentowane są jedynie osoby, które pomyślnie przeszły wszystkie wcześniejsze etapy rekrutacji. Obejmuje ona:
prezentację kopii dokumentów dostarczonych przez kandydatów, takich jak: list motywacyjny, CV, referencje;
przygotowany przez specjalistę – Konsultanta ds. Rekrutacji / Psychologa Del Piero profil zawodowo-osobowościowy kandydata.
Gwarancja – wszystkie usługi świadczone przez Del Piero w zakresie doradztwa personalnego i rekrutacji objęte są gwarancją na czas od 3 do 12 miesięcy (zależnie od typu stanowiska) od zakończenia projektu. W tym czasie Klient może ubiegać się o bezpłatne doprowadzenie do zatrudnienia następnego kandydata.
Honorarium – stawiamy na optymalizację kosztów i skuteczność. Zgodnie z naszą polityką oferujemy usługi na najwyższym światowym poziomie przy zachowaniu konkurencyjnych cen.
Etyka i dyskrecja – szczególną troską otaczamy interesy naszych Klientów. Robimy to przy jednoczesnym poszanowaniu dyskrecji zgłaszających się do nas kandydatów. Informacje o potencjalnym pracodawcy zawsze przekazywane są w sposób ustalony z Klientem, na indywidualnym spotkaniu z kandydatem.
Lojalność – relacje z naszymi Klientami budujemy w oparciu o zasady wzajemnego zaufania, uczciwości i szczerości. Zawsze jesteśmy lojalni w stosunku do naszych Klientów, kandydatów oraz kooperantów.
Kreowanie wizerunku – jako przedstawiciele naszych Klientów jesteśmy odpowiedzialni za ich wizerunek. Z tego powodu unikamy niejasnych sytuacji i zawsze postępujemy etycznie.